AUTOR: | Kostick, Conor [>>]
Kopociński, Dariusz. Tłumaczenie
|
ADRES WYDAWNICZY: | Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. | |
SERIA: | Kroniki Awatarów / Conor Kostick : cz. 2 |
TEMATYKA: | - Gry komputerowe
- Powieść
- Fantastyka
- Literatura irlandzka
|
FORMA GATUNEK: | Książki. Proza. |
POWSTANIE DZIEŁA: | 2006 r. |
OPIS FIZYCZNY: | 355, [2] strony ; 21 cm. |
SYGNATURA: | |
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000584894 | 58489 |
ODBIORCY: | Młodzież. 14-17 lat. |
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... |
UWAGI: | Oznaczenia odpowiedzialności: Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. |
SERIA: Kroniki Awatarów stanowią >>
| [Pokaż pozycje serii] | |
Tom 1 Epic Tytuł oryginału: "Epic". |
Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone. Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy. | |
Tom 2 Saga Tytuł oryginału: "Saga". |
W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... | |
Tom 3 Edda Tytuł oryginału: "Edda". |
Witajcie w imperium lorda Scanthaxa... W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów. Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów? |
|
DOSTĘPNOŚĆ: | Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni | |
|
REZERWACJE: OPERACJE: | |